Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011
Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011
L'Albatros
L'Albatros
Souvent, pour s'amuser, les hommes d'équipage
Prennent des albatros, vastes oiseaux des mers,
Qui suivent, indolents compagnons de voyage,
Le navire glissant sur les gouffres amers.
Prennent des albatros, vastes oiseaux des mers,
Qui suivent, indolents compagnons de voyage,
Le navire glissant sur les gouffres amers.
À peine les ont-ils déposés sur les planches,
Que ces rois de l'azur, maladroits et honteux,
Laissent piteusement leurs grandes ailes blanches
Comme des avirons traîner à côté d'eux.
Que ces rois de l'azur, maladroits et honteux,
Laissent piteusement leurs grandes ailes blanches
Comme des avirons traîner à côté d'eux.
Ce voyageur ailé, comme il est gauche et veule!
Lui, naguère si beau, qu'il est comique et laid!
L'un agace son bec avec un brûle-gueule,
L'autre mime, en boitant, l'infirme qui volait!
Lui, naguère si beau, qu'il est comique et laid!
L'un agace son bec avec un brûle-gueule,
L'autre mime, en boitant, l'infirme qui volait!
Le Poète est semblable au prince des nuées
Qui hante la tempête et se rit de l'archer;
Exilé sur le sol au milieu des huées,
Ses ailes de géant l'empêchent de marcher.
Qui hante la tempête et se rit de l'archer;
Exilé sur le sol au milieu des huées,
Ses ailes de géant l'empêchent de marcher.
— Charles Baudelaire
Ετικέτες
μολύβι,
Baudelaire,
illustration,
L'Albatros,
photoshop,
portrait,
washed zara paper
Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011
Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011
Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011
Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011
Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011
Προειδοποίηση: Μην δείτε το "Dead Ringers" χωρίς να το σκεφτείτε πρώτα καλά.
Aφορμή για αυτήν την ανάρτηση ήταν o παρακάτω πίνακας του Daniel Barkley
Η αποκάλυψη μ'αυτόν τον τρόπο του εσωτερικού της στοματικής κοιλότητας μου θύμισε την παρακάτω φωτογραφία του David Cronenberg,
Αυτό σε συνδιασμό με το γεγονός ότι στον πίνακα απεικονίζονται δύο δίδυμοι, ήταν αρκετό για να ανατρέξω στο Dead Ringers του 1988. Αυστηρό κομψοτέχνημα στην φιλμογραφία του Cronenberg, επώδυνο ψυχολογικό πορτραίτο της τελικά καταστροφικής συμβιωτικής σχέσης των Elliot και Beverly Mantle, δύο δίδυμων γυναικολόγων, που σαρκώνονται σπαραχτικά απο τον Jeremy Irons και συνολικά ένα δοκίμιο πάνω στο δίπολο μυαλό/σώμα.
Και τα δοκίμια δεν είναι ο ευκολότερος τρόπος για να περάσει η ώρα. Δεν είχα λοιπόν ούτε την ψυχραιμία ούτε την πολυτέλεια να το ξαναδώ, έστω για τις ανάγκες αυτής της ανάρτησης. Ότι με αφορούσε προσπάθησα να το αποτυπώσω στην δουλεία στην κορυφή αυτής της σελίδας.
Στην πραγματικότητα, δεν είχα καμία πρόθεση να ξανασχοληθώ μ'αυτό το φιλμ, η παραπάνω σύμπτωση όμως, σε συνδιασμό με το ότι είχα ήδη τυχαία ετοιμάσει το κάτω μισό της δουλειάς αυτής (θυμίζει τις κάρτες που ψυχαναλυτές ζητούν από τους πελάτες τους να ερμηνεύσουν), με οδήγησαν στην αποτύπωση με πυχτό ακρυλικό, των χαρακτηριστικών του J.Irons και την προβολή τους στο photoshop σ'αυτήν την (σκαναρισμένη) επιφάνεια από χαρτομάντιλο.
Aφορμή για αυτήν την ανάρτηση ήταν o παρακάτω πίνακας του Daniel Barkley
Η αποκάλυψη μ'αυτόν τον τρόπο του εσωτερικού της στοματικής κοιλότητας μου θύμισε την παρακάτω φωτογραφία του David Cronenberg,
Αυτό σε συνδιασμό με το γεγονός ότι στον πίνακα απεικονίζονται δύο δίδυμοι, ήταν αρκετό για να ανατρέξω στο Dead Ringers του 1988. Αυστηρό κομψοτέχνημα στην φιλμογραφία του Cronenberg, επώδυνο ψυχολογικό πορτραίτο της τελικά καταστροφικής συμβιωτικής σχέσης των Elliot και Beverly Mantle, δύο δίδυμων γυναικολόγων, που σαρκώνονται σπαραχτικά απο τον Jeremy Irons και συνολικά ένα δοκίμιο πάνω στο δίπολο μυαλό/σώμα.
Και τα δοκίμια δεν είναι ο ευκολότερος τρόπος για να περάσει η ώρα. Δεν είχα λοιπόν ούτε την ψυχραιμία ούτε την πολυτέλεια να το ξαναδώ, έστω για τις ανάγκες αυτής της ανάρτησης. Ότι με αφορούσε προσπάθησα να το αποτυπώσω στην δουλεία στην κορυφή αυτής της σελίδας.
Στην πραγματικότητα, δεν είχα καμία πρόθεση να ξανασχοληθώ μ'αυτό το φιλμ, η παραπάνω σύμπτωση όμως, σε συνδιασμό με το ότι είχα ήδη τυχαία ετοιμάσει το κάτω μισό της δουλειάς αυτής (θυμίζει τις κάρτες που ψυχαναλυτές ζητούν από τους πελάτες τους να ερμηνεύσουν), με οδήγησαν στην αποτύπωση με πυχτό ακρυλικό, των χαρακτηριστικών του J.Irons και την προβολή τους στο photoshop σ'αυτήν την (σκαναρισμένη) επιφάνεια από χαρτομάντιλο.
Elliot Mantle: Why are you crying, Bev?
Beverly Mantle: Separation can be a... terrifying thing.
Beverly Mantle: Separation can be a... terrifying thing.
Ετικέτες
ακρυλικά,
Cronenberg,
Daniel Barkley,
Dead Ringers,
Jeremy Irons,
photoshop
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)